File:Mw20b.zip
From Zak
Mw20b.zip (file size: 1.02 MB, MIME type: application/zip)
Warning: This file type may contain malicious code.
By executing it, your system may be compromised.
Mole War is a first person shooter for Windows that takes place under ground surface in fully destructible 3D environment.
File Summary
File | Mole War | |
Version | Beta 2.0 | |
File size | 1.02 MB | |
Release date | February 27 | |
Release year | 2003 | |
Type | Video game | |
Platform | Windows | |
Requirements | Windows 98 or better, 600 Mhz prosessor | |
License | Freeware |
Game Summary
Developer | Markus Ilmola | |
Publisher | Markus Ilmola | |
Original release date | ||
Original release year | [[:Finnish games:|]] | |
Genre | Action | |
Subgenre | Shooter | |
Series | [[:Finnish games:|]] | |
Article | Mole War | |
Website | {{{Website}}} |
README
MOLE WAR Version: Beta 2.0 FREEWARE Programmer: Markus Ilmola markus.ilmola@**.****.fi http://markus_ilmola.tripod.com This game uses Fmod soundsystem (http://www.fmod.org), "NeheGL" OpenGL basecode (http://nehe.gamedev.net) and is compiled with LCC-WIN32 (http://www.cs.virginia.edu/~lcc-win32). System requirements: Windows 98 or better. 600 Mhz prosessor. 64 MB of memory. Fast 3D accelarator with OpenGL support. Soundcard. Keys: Player 1: Use the mouse to look around, the left mouse button to fire and the right mouse button to jump. Use the arrow keys to move and 0 from numpad to dig. Use numbers 1-4 from numpad to select a weapon. Player 2: Use U, J, H and K to look around, the space bar to fire and shift to jump. Use W, S, A and D to move and E to dig. Use numbers 1-4 to select a weapon. Ninjarope/jetpack can be used by pressing the fire-key when the jump-key is held down. Esc exits. Known bugs: -Moles sometimes get stuck. -Bullet holes sometimes float in mid air. -Stange delay when pressing the mouse buttons on Windows NT. What's new in this version (beta 2.0) -Level editor. -One new level. -Jetpack. -Animated moles. -Some adjustments to the weapons. -Some bug fixes. ---------------------------------------------------- MOLE WAR Versio: beta 2.0 FREEWARE Ohjelmoija: Markus Ilmola markus.ilmola@**.****.fi http://personal.inet.fi/koti/markus.ilmola Tämä peli käyttää Fmod äänijärjestelmää (www.fmod.org), "NeheGL" OpenGL peruskoodia (nehe.gamedev.net) ja on käännetty LCC-WIN32 kääntäjällä (www.cs.virginia.edu/~lcc-win32). Laitteistovaatimukset: Windows 98 tai uudempi. 600 Mhz prosessori. Vähintään 64 MB keskusmuistia. Nopea 3D-kortti OpenGL tuella. Äänikortti. Näppäimet: Pelaaja 1: Käytä hiirtä katsellaksesi ympärillesi, vasenta nappia ampuaksesi ja oikeaa hypätäksesi. Käytä nuolinäppäimiä liikkumiseen ja nollaa numeronäppäimistöltä kaivamiseen. Käytä näppäimiä 1-4 numpad:ilta aseen valintaan. Pelaaja 2: Käytä näppäimiä U, J, H ja K katseluun, välilyöntiä ampumiseen ja shiftiä hyppäämiseen. Käytä W, S, A, D näppäimiä liikkumiseen ja E:tä kaivamiseen. Käytä numeroita 1-4 aseen valintaan. Ninjaköyttä/jatpackkia voi käyttää painamalla ampumanappia kun hyppynappi on pohjassa. Peli sammuu Esc näppäimellä. Tunnettuja bugeja: -Myyrät jäävät joskus jumiin. -Luodin reiät jäävät joskus ilmaan leijumaan. -Outo viive hiiren napeissa kun peliä pelataan Window NT-käyttöjärjestelmässä. Uutta tässä versiossa (beta 2.0) -Kenttäeditori. -Yksi uusi kenttä. -Jetpack. -Animoidut myyrät. -Muutoksia aseisiin. -Bugikorjauksia.
File history
Click on a date/time to view the file as it appeared at that time.
Date/Time | Dimensions | User | Comment | |
---|---|---|---|---|
current | 09:09, 8 August 2017 | (1.02 MB) | Admin (Talk | contribs) |
- You cannot overwrite this file.
File usage
There are no pages that link to this file.