Changes

File:Rotta3d.zip

7,276 bytes added, 08:24, 7 October 2016
''Rottaset 3D'' v1.0
<data table="Finnish games for download" template="Infobox File Summary">
File = Rottaset 3D
Version = 1.0
File size = 536 KB
Release date =
Release year = 2000
Type = Video game
Platform = DOS
Requirements = 486/66MhZ, SB compatible sound card, VGA graphics
License = Freeware
Developer = Fable Machine
Publisher = Fable Machine
Original release date =
Original release year =
Genre = Action
Subgenre = Shooter
Series =
Article = Rottaset 3D
Screenshot = Rottaset_3D_Gameplay_screen.png
Screenshot2 = Rottaset_3D_Loading_screen.png
Lajityyppi = Toiminta
Alalajityyppi = Ammuskelu
Download = Rotta3d.zip
Misc =
See also =
Katso =
</data>
 
== README ==
 
<pre>----------------- F a b l e M a c h i n e 2 0 0 0 -----------------
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
R O T T A S E T 3D
***************************************
 
FREEWAREE, LEVITÄ MUMMOILLE JA MUKSUILLE!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
1. Tarina
2. Pelaaminen
3. Tekninen info
4. Palaute
5. Fable Machine
 
6. Fable Machine World
 
7. Virus
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
1. Tarina:
 
Martti oli iloinen poika, mutta rotat muuttivat hänen elämänsä.
Eräänä kylmänä torstai iltana Martti palasi iloisena kalastus-
kerhosta uskollisella Jopollaan. Mutta voi! Rotat olivat purreet
kumit puhki. Martti joutui kävelemään kymmenen asteen pakkasessa
kahdeksan kilometriä kotiin. Noh, onneksi kotona odotti muheva
leipurin hedelmäpiiras. Kahden tunnin kävelymatkan jälkeen Martti
meni riemuisasti jääkaapille, mutta voi ei! Rotathan oli syönyt
herkullisen piirakan. Marttia myös janotti ja hän halusi juoda
hieman ihanan raikasta vesijohtovettä. Mutta vesijohtovesi maistui
ihan rottaselle! Rotan perkele oli kuollut vesiputkeen. Nyt Martti
alkoi jo hieman masentua. Hän meni nukkumaan ja ajatteli että; No
jaa, huomenna on uusi päivä. Mutta herätessään aamulla hän huomasi
olevansa lattialla! Rotat olivat syöneet sängynkin alta. Martti
rupesi jo hieman vihastumaan. Seuraavat kymmenen tuntia Martti
kokkasi hienoa ruokaa tyttöystävälleen. Nyt oli enään aika pistää
hieno laatikko uuniin, mutta rotat olivat syöneet virtapiuhat poikki.
Tyttöystävä suuttui Martille kun ei saanutkaan hyvää laatikkoa.
Tyttöystävä jätti Martin ja huomasi lähtiessään että hänen hienot
korkokengät oli syöty! Martti päätti ryhtyä tuumasta toimeen ja
hankkia kissan. Hän sijasi kissalle hienon pedin ja antoi sille
parasta kulutusmaitoa. Mutta voi! Rottasten kyrvät oli syönyt koko
kissan! Nyt Martti suuttui oikein kunnolla ja otti vanhan kunnon
haulikkonsa, joka oli ainoa mitä rotat eivät olleet vielä syöneet,
ja lähti takapihalle jahtiin. Tehtäväsi on olla Martin housuissa ja
ampua kaikki rotat. Martilla on kyllä neljä rotanloukkua, joten
neljä kertaa on varaa päästää rotta läpi. Jos sen jälkeen vielä
rottanen pääsee livistämään ohi niin sitten Martti rukalta syödään
talokin alta!
 
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
2. Pelaaminen:
 
Martin haulikkoa ohjaat nuolinäppäimillä, Conrol-näppäin
losauttaa ilmaan joko rotan tai ei mitään, riippuu siitä minne olet
tähdännyt haulikolla ;)
Rotat oppivat pelin edetessä nopeammiksi, ja sinulla tulee kokoajan
kiireempi ja kiireempi losautella rotan päitä..
Pelistä voi poistua koska vain painamalla ESC-näppäin.
Pelissä ei ole mitään menua, mutta Enter-näppäimellä pääset listojen
jälkeen uuteen peliin.
Listat saa resetoitua käynnistämällä pelin parametrilla reset.. Eli
"Rottaset reset".
 
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
3. Tekninen info:
 
486 tai parempi.
SB yhteen sopiva äänikortti. (aseta korttisi SETUP.EXE:stä)
DOS/WINDOWS
Näppis ;)
Eipä tämä hassumpia vaadi, pitäsi toimia ainakin melkeen jokakoneessa.
Perusmuistia ainakin 500 000 tavua.. (löytyy kaikilta)
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
4. Palaute:
 
Kehut, kommentit, parannus ehdotukset, bugi reportit, vittuilut ym:
Tekniikasta Kaimalle: kai.kuittinen@netlife.fi
Grafiikasta Makelle: markus.pyorala@kolumbus.fi
Musiikista Eskolle: kariorre@dlc.fi
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
5. Fable Machine:
 
Fable Machine syntyi tammikuussa 98 melko kivuttomasti. Heti alussa
teimme itsellemme selväksi toimenkuvamme suomen "pelimarkkinoilla".
Olimme seurailleet hetken tilannetta, ja havainneet miten hätäisiä,
ja kehnoja huumoripelejä suomessa tehdään - ajateltiin, että tässä
on meidän saumamme. Fable Machine käsittää nykyisin neljä
"työntekijää", ensinnäkin Kaima^FM - Kai Kuittinen, joka kooda
pelimme kasaan Turbo Pascalin voimalla. Taiteesta huolehtii Make^FM
- Markus Pyörälä, ja teknopoppia peleihin vääntää muusikkomme,
Esko^FM - Esko Orre. Ei pidä myöskään unohtaa jokapaikanhöylää, ja
beta testeriämme - Jani Salosta.
 
Koodaus: Kai Kuittinen
Grafiikka, animaatio: öääMarkus Pyrl
Musiikki: Esko Orre
Kaikkea: Jani Salonen
 
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
F A B L E M A C H I N E W O R L D:
 
Linkit
 
www.fablemachine.cjb.net
www.surf.to/fable
www.netlife.fi/users/kai.kuittinen
 
 
Koti
 
www.saunalahti.fi/~nl02728
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
 
VIRUS
 
Hyvä Fable Machine pelaaja...
On aivan selvää etää tiedostoja kopioitaessa koneeseen saattaa
livahtaa virus. Fable Machinen tuotteissa ei pitäisi olla viruksia,
ja ne on testattu perusteellisesti, ennen nettiin päästöä.
Jokatapauksessa Fable Machine ei vastaa viruksettomuudesta. Jos
separit ovat päättäneet pistää viruksen pystyyn, ja koneesi räjähtää
atomeiksi, niin me emme taloudellisesta ahdingosta johtuen voi ottaa
syytä niskoillemme. Voimme kyllä melkein luvata ettei niin käy...
 
----------->>SANOUDUMME IRTI KAIKESTA VASTUUSTA!<<-----------------</pre>
 
== See also ==
 
* [[Fable Machine]]
* [[Fable Machine/fi]]
 
[[Category:Rottaset 3D]]
Bureaucrat, administrator
12,793
edits